Aktivera abonnemang efter nummerflytt

  • 16 August 2021
  • 3 svar
  • 41 visningar

Hej!

 

Fick nyligen mitt simkort till abonnemanget och nummerflytten ska ha genomförts.

 

Skulle ni kunna aktivera SIM kortet?

 

Det gäller mitt nya SIM kort nr 89xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Tusen tack på förhand!

 

Mvh

Peter


3 svar

Användarnivå 3
Emblem +10

Hejsan @Claes Peter Sigvard 

 

Självklart! Jag har nu aktiverat ditt simkort så det är bara att starta om telefonen om 15 minuter så borde det komma igång :) 

Mvh/Abbe 

Jag har bytt till Vimla från telenor och skrev under för nummerflytt 21/12. Idag avaktiverades mitt gamla abonnemang och idag fick idag också info om er att nummerflytt sker 13/1. Är tanken att jag inte kommer kunna aktivera mitt abonnemang först om en vecka? Jag kan heller inte hitta nåt sätt att kontakta er under helgen och senast tog det 3 dagar innan jag fick svar. Det är tyvärr verkligen ett stort problem för mg att vara utan abonnemang ens en dag så jag skulle uppskatta hjälp så snart som möjligt. Tack för hjälpen!

Användarnivå 5
Emblem +4

Jag har bytt till Vimla från telenor och skrev under för nummerflytt 21/12. Idag avaktiverades mitt gamla abonnemang och idag fick idag också info om er att nummerflytt sker 13/1. Är tanken att jag inte kommer kunna aktivera mitt abonnemang först om en vecka? Jag kan heller inte hitta nåt sätt att kontakta er under helgen och senast tog det 3 dagar innan jag fick svar. Det är tyvärr verkligen ett stort problem för mg att vara utan abonnemang ens en dag så jag skulle uppskatta hjälp så snart som möjligt. Tack för hjälpen!

Du har skrivit samma inlägg på två ställen. Så här skrev jag som kommentar till ditt andra likadana inlägg:

Detta är ett allmänt kundforum, mest frekventerat av andra kunder. Hur gärna vi än vill hjälpa dig så kan vi inte. Du behöver vända dig till Vimlas support. Det brukar finnas en länk längst ner på denna sida.

Svara