Besvarat

2 mail...

  • 4 januari 2017
  • 7 svar
  • 0 visningar

Har mailat er två ggr nu, utan svar....börjar bli tröttsamt. Fick ett simkort från er som tydligen behöver aktiveras... Har redan betalat för första månaden men ni ignorerar mina mail totalt..inte bra

icon

Bästa svar av Maralek 5 januari 2017, 17:20

@jocke171 chattade med dom idag och problemet är löst


Visa original

7 svar

Emblem +1

@Maralek


Hej! Ditt simkort behöver inte aktiveras utan har varit aktiverat sen start!


Det är bara stoppa in i telefonen och köra igång!


/Viktor

@Viktor får "fel pinkod" när jag skriver i den medföljda koden...


Emblem +1

@Maralek


Våra simkort har ingen pin-kod.


Det är inte möjligen "Pinkod för nätverksupplåsning" som telefonen begär?


/Viktor

Nej, den frågar egentligen inte efter ngt.. blå skärm med siffror. Typ en startsida där man skall skriva i ngt. Kommer inte vidare därifrån...


Jag har också mail till dom man dom svara inte det är så dålig kundsevie på vimla och chatta gå inte heller..

Ni soml byta till vimla så har dom så dålig kundsevie så ni vet om det före ni byta till dom.


@jocke171 chattade med dom idag och problemet är löst


Emblem +2

@jocke171 sa:

Jag har också mail till dom man dom svara inte det är så dålig kundsevie på vimla och chatta gå inte heller..
Ni soml byta till vimla så har dom så dålig kundsevie så ni vet om det före ni byta till dom.


Vad tråkigt att du känner så @jocke171! Jag hjälper dig gärna med ditt problem direkt ifall du skickar ett meddelande till mig.

Svara