Fråga

Varför sägs abonnemanget upp innan nummerflytt

  • 12 januari 2021
  • 1 svar
  • 21 visningar

Hej!

har köpt ny telefon och tvingats byta till halebop. Nu verkar mitt vimlasim inte fungera trots att nummerflytten inte har gått igenom ännu. Detta var inte meningen. Jag som hade tänkt byta tillbaka till er efter bindningstiden men det känns inte så i nuläget. 
/Emma


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Emma Magdalena Eleonor,

Jag har kikat i vårt system och kan se att din nya operatör begärde en nummerflytt på ditt nummer för 2021-01-12 som godkändes. När ditt nummer flytter från oss slutar ditt Vimla SIM-kort att fungera dock ditt nummer fungerar numera på ditt Halebop SIM. Vid nummerflytten så avlsutas ditt abonnemang automatiskt och löper ut vid månadskiftet.

Du är alltid välkommen tillbaka hos oss och det går alltid bra att flytta in ditt nummer till oss igen - du kan begär en nummerflytt vid beställning av ett nytt abonnemang på vimla.se/bestall:slight_smile:

Svara