✅ Besvarat

sim kort

  • 30 September 2020
  • 3 svar
  • 145 visningar

Hej jag har beställt en nummer flytt från telenor till er och fick en bekräftelse på att det kommer gå igenom vid midnatt men jag har inte fått ett sim kort än...

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 30 September 2020, 14:40

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Anders Jon Mattias,

Logga in på mitt.vimla.se / Vimla-appen → Kontouppgifter → Stämmer adressen vi har till dig där?

Gör den det går du vidare till Inställningar → Spärra SIM → Så skickar vi dig ett nytt som kommer inom 1-3 arbetsdagar.

För att kunna ”spärra mitt simkort” behöver jag ett aktivt sim kort hos vimla vilket jag inte har... 

och ja adressen stämmer. 

Användarnivå 6
Emblem +54

Maila hej@vimla.se eller kom in i chatten på vimla.se/kontakt så ser vi till att få ut ett nytt SIM-kort till dig.