Fråga

Nytt nummer?

  • 11 May 2021
  • 3 svar
  • 41 visningar

Kunde inte med nummerflytt kan man avregistrera det nuvarande abonnemang och nummerflytt och registera ett nytt nummer hos er på samma konto? Tack


3 svar

Emblem +3

Hej @Måns Hugo

Tack för att du kontaktar oss! 

Självklart går det fint att avsluta nummerflytten och välja ett nytt nummer istället. I dagsläget har vi inte de tekniska förutsättningarna som krävs för att kunna tilldela ett nytt Vimla-nummer på ett abonnemang hos oss. Istället behöver vi då avsluta beställningen med nummerflytten och sedan kan du beställa ett nytt abonnemang med ett nytt nummer.

Önskar du att jag hjälper dig avsluta nummerflytten är det bara att återkomma här, det går även fint att kontakta oss för vidare hjälp genom våran support. 

Du hittar våran support här: 

Mail: hej@vimla.se

Chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Jag önskar dig en trevlig dag! 


 

Kan du gärna avsluta nummerflytten tack

Emblem +3

Hej igen @Måns Hugo

Absolut, jag har nu avslutat nummerflytten och eftersom ditt abonnemang aldrig startade kommer det självklart ingen faktura! Om du vill beställa ett nytt abonnemang så går det fint att göra det nu.


Skulle det dyka upp frågor eller funderingar är det bara att återkomma till oss. 

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! 

 

Svara