Kolla gärna på datumet. Jag beställde nummerflytt till 23/8. Skickade svaret till er förra veckan och ingenting händer. Ni skulle återkomma. Jag behöver mitt nummer idag och inte snart utan idag. Ni ska hålla vad ni lovar... Fixar det här idag!!!! Francisco
Skriv ditt svar ovanför den här raden. Hej! Vi har fått din fråga och återkommer med svar så fort vi kan. Vi jobbar med att svara på frågor på vardagar mellan 09-17. Nu under sommaren kan svaren dröja lite längre än vanligt pga semesterfrånvaro. Beklagar det! Du kan också ställa frågor i forumet där det sedan innan också finns många guider och svar som kan vara till hjälp: https://forumet.vimla.se/ Vill du lägga till något är det bara att svara på det här mailet. Ha det gott så länge! Team Vimla Frasse 16 aug. 14:02 CEST Hej Nu har jag pratat med tre och 07********kommer att stå på mitt personnummer om några timmar sa dem. Det stod på min frus. MVH Frasse On Sat, 13 Aug 2016 18:38:08 +0200 (CEST), Vimla! wrote: Vimla! HEJ FRASSE! Vi fick tyvärr AVSLAG på vår fråga att flytta nummer 07******** för att din gamla operatör säger att numret inte är registrerat på personnummer 19********. I vårt forum finns info om hur du går tillväga för att registrera det hos de största operatörerna: http://bit.ly/1BrgscG Hör av dig när du fått möjlighet att kolla på det så kan vi göra ett nytt försök! DITT ABONNEMANG HOS OSS äR FORTFARANDE AKTIVT OCH DET GåR ATT ANVäNDA MED NUMMER 07******** SOM JUST NU äR AKTIVT På DITT VIMLA-SIM. Har du frågor? Svara på mailet eller kolla in vårt forum [1]. Ha det fint! _TEAM VIMLA_ [2] [3] [4] Besök oss på vimla.se [5] Borde du inte fått det här? Hör av dig till oss genom att svara på mailet. Links: ------ [1] https://vimla.se/forum [2] https://www.facebook.com/vimla.se [3] https://twitter.com/Vimla_se [4] http://instagram.com/vimla_se [5] https://www.vimla.se
EDIT: Tog bort personlig informaiton/ Petter