Fråga

nummerflytt inte godkänt

  • 5 januari 2021
  • 2 svar
  • 54 visningar

Hej,

Jag har avslutat min abonnemang hus er men ändå flytta nummer till Hallon. Jag fick meddelande från Hallon att de kan inte göra det på grund av avslutade abonnemang hus er. Vad ska jag göra?

mvh,

Cyril


2 svar

Användarnivå 5
Emblem +39

Vimla behöver släppa numret manuellt, kan det vara så att du har betalningar kvar?

Varför flytten blev nekad är oftast det är olika personer som står på abonnemanget.

Du kan läsa mer här:

 

Du behöver först veta vad som gick fel, du kan fråga din Hallon eller Vimla som vad som gick fel. Efter när det är löst så kan  du be Hallon göra ett nytt försök. Går det igenom så säg ditt nummer upp automatisk och ditt nummer flyttas i till Hallon.

Bäst att gå in i chatten så får du hjälp direkt.

Chatten finns på https://vimla.se/kontakt/ och på https://mitt.vimla.se/ vardagar 09-16

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Cyril,

Jag har kikat på ditt abonnemang och har nu öppnat ditt nummer för flytt s¨å det borde gå bra att flytta ut ditt nummer om du begär din nya operatör att göra ett nytt försök. :slight_smile:

Svara