Fråga

Nummerflytt från företag till privat

  • 15 juni 2020
  • 2 svar
  • 42 visningar

Hej.

Jag har ansökt om nummerflytt av XXXXXXXXX till Vimla från Hallon.

Abonnemanget hos Hallon var ett företagsabonnemang. Företaget har godkänt nummerflytten men inget händer.

Vad ska jag göra?

 


2 svar

Hur kan jag beställa ett nytt nummer hos er? 

Användarnivå 2
Emblem +16

Hej @Thomas Mathiasson  @Barwaqo 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara