Nummerflytt annars häver jag köpet

  • 30 June 2021
  • 3 svar
  • 47 visningar

Hej 

 

Jag är endast intresserad av Nummerflytt eftersom Hallon vägrar säga upp mitt abonnemang. Om ni inte fixar nummerflytt och skickar något i postlådan så kommer jag häva köpet enligt konsumentköplagen. 


3 svar

Användarnivå 4
Emblem +21

Hejsan @Anders Viktor Ingemar!
Tack för att du skriver in till oss!
Jag har tagit en koll och ser att numret kommer in till oss under nästa vecka. Har du inte fått något simkort så kan du höra av dig till våran support så hjälper vi dig gärna att skicka ut ett nytt till dig. 

Du hittar dem här:

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Hej 

 

Ursäkta min otydlighet

 

Jag vill inte ha något simkort med posten.

Jag vill att ni tar över som operatör och avslutar Hallon

 

Mvh

ANDERS 

Användarnivå 4
Emblem +21

Hejsan igen @Anders Viktor Ingemar !
Abonnemanget hos Hallon kommer per automatik att avslutas när numret kommer in till oss. Annars måste Hallon hjälpa dig att avsluta och inget vi på vimla kan göra. Normalt sett dock avslutas abonnemanget hos tidigare operatör när numret försvinner. 

 

Svara