Nummerflytt

  • 9 december 2019
  • 5 svar
  • 91 visningar

Hej

Jag blev nekad nummerflytt när jag tog detta abonnemang. Men nu ska det gå att göra. Kan det göras nu?

Anna


5 svar

Användarnivå 7
Emblem +55

Hej @ANNA-INGRID-MARIA-WICKMAN,

Jag har kikat i vårt system och kan hjälpa dig med detta dock skirver jag vidare i PM då det innehåller personuppgifter. :)

Användarnivå 6
Emblem

Inlägget har tagits bort eftersom det bidrog inte till diskussionen.

- @Vimla_felix 2019-12-09

Användarnivå 6
Emblem

Mitt inlägg inlägg vara absolut adekvat. I _KUNDERNAS_ intresse ligger att få veta att ni inte klara av alla uppgifter!!!

Är detta Nordkorea eller Sverige?

Se till att fixa alla era problem istället för att censurera obekväma sanningar!!!!

Användarnivå 7
Emblem +55

Hej @borgus,

Ditt tidigare inlägg bidrog inte till trådens ämne, därför togs det bort. Jag har inget emot att våra användare klagar - vi är väl medvetna att vi har haft en del störningar. Dock ditt inlägg hade inget att göra med nummerflytt.

Användarnivå 6
Emblem

@Vimla_Felix

Om du inbillar dig själv om att det handlar om "störningar" så förstår jag att du inte kan se att det handlar om allmänt systemfel i era kundhanteringsrutiner!!!!

Censur ger ALLTID dålig smak i munnen och bidrag enbart negativt till Telenors/Vimlas image.

Svara