Min make hade företags abonnemang på 3. Ändrat till privat nu. Får ändå inte det klart med Vimla. Vad gör man få
@Ann-Louise-Petersson
Om det är registrerat på din mans personnummer hos Tre, samt öppet för nummerflytt så ska det inte vara några problem alls att vi tar över numret till oss. Du får gärna be din man att komma in i chatten under morgondagen så ska vi försöka se över vad det är som spökar med nummerflytten.
Alex
Få återkommer han här på min chatt. Hoppas det är ok
Jan Petersson har nummer 0*****4 har idag 3 som abonnemang. Jag är född
******** vill byta till ert Vimla
@Ann-Louise-Petersson
Tänk på att aldrig lämna ut personuppgifter i forumet.
Jan får gärna kontakta oss i chatten som öppnar nu kl 13 och hittas på support.vimla.se
/Alex
Hur hör vi nu? Har skrivit mitt nummer. Har 3 abonnemang vill byta till er
@Ann-Louise-Petersson
Det enklaste är att ni kommer in i chatten som ni hittar på support.vimla.se, där det står "hittar du inte svaret på din fråga?"
Hej igen
Ni har sökt på fel personnummer hela tiden. Ni söker på mitt. Det ska vara på min mans födelses nummer
@Ann-Louise-Petersson
Då personuppgifter inte får postas på forumet så är det enklaste att antingen kontakta oss via chatten, eller skicka oss ett mail till hej@vimla.se med denna info så kommer vi kunna hjälpa dig där.
Men som jag förstår ärendet så är abonnemanget beställt med din mans personnummer och det är du som står på abonnemanget hos den förra operatören. För att vi då ska kunna ta över numret till oss så måste en fullmakt fyllas i / signeras på vimla.se/fullmakt
Alex
Nej så är det inte. Tidigare på företaget hade jag det på mitt personnummer. Han ändrade om via fullmakt till sitt personernummer å privat. Så där finns inga hinder hos 3
Svara
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.