Fråga

nummerflytt

  • 26 May 2021
  • 1 svar
  • 13 visningar

Hej! Mitt nummer står registrerat på mig men flytten blir ändå nekad. Varför?

Mvh Johan


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +10

  Hejsan @Johan Hansson 

Självklart ska jag hjälpa dig vidare!

Vill du flytta numret från oss till en annan operatör så behöver abonnemanget står på samma personliga uppgifter här hos oss och hos din nya operatör. Annars så du kan flytta numret när du vill. Alltså du inte har någon bindningstid här hos oss. 

Dubbelkolla gärna med din nya operatör att numret står på dig hos dem, och vill du dubbelkolla vem som står på numret här hos oss så behöver du kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter för att vi ska kunna hjälpa dig vidare , och detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut på det.

Mvh/Abbe

Svara