Fråga

Nummerflytt

  • 6 januari 2021
  • 2 svar
  • 34 visningar

Hej!

Jag har beställt abonomang hos er och jag ville behålla mitt gamla nummer hos comviq, ni skickade att det inte gick eftersom mitt nummer var inte registerat, och att jag skulle göra det. Nu har jag registerat mitt nummer på mitt personnummer. Kan ni göra ett nytt försök?
M.V.H Maysoon 
 


2 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Maysoon 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Jag gjorde det sen 4 januari och har fortfarande inte fått något svar.

Svara