nummer till SIM

  • 12 July 2022
  • 1 svar
  • 20 visningar

Hej!

Har ändrat mig ang nummerflytt då det inte gick att ändra till det nummer jag önskat. Har redan fått nya simkortet från Vimla. Går det att få ett nytt nummer istället som kan fungera redan imorgon?


1 svar

Användarnivå 2
Emblem +2

Hejsan @Annica Anna!

Jag hänger med. Dessvärre så har vi inte möjligheten att ersätta numret med ett helt nytt på abonnemanget rakt av, utan i det här fallet så behöver vår support ta bort din befintliga beställning och så behöver du göra en ny beställning på ett helt nytt nummer i det fallet. Dock så kommer det inte fungera att aktivera abonnemanget direkt, utan det kan som snabbast göras när du har fått ditt nya SIM-kort i det fallet (på den nya beställningen, på det helt nya numret).

Kontakta gärna vår support, så ska dom hjälpa dig med det här!
Du hittar supporten här:
Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (sommaröppet vardagar mellan 12:30-16:30).

Svara