Fråga

nummer flytt från comviq till vimla

  • 13 May 2021
  • 1 svar
  • 25 visningar

Hej!

Jag har flyttat mitt telefonnummer 0739 400 425 från comviq till Vimla och jag följde alla instruktioner, och ändå verkar det i slutet av ärendet att något gick fel när kommer jag fram till betalning, och jag försökte flera gånger och jag vet inte om det gick nummer flytning genom eller inte ?! 
Önskar att få hjälp med detta problem och flyttat min mobilnummer så fort som möjligt. Tack

Mvh

Zahraa Hamid


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Zahraa Hamid,

Det ser ut som att du redan har en aktiv beställning där nummerflytten nekats på grund av att ditt telefonnummer ligger på ett oregistrerat kontantkort. Kontakta Comviq så hjälper de dig att registrera numret i ditt personnummer och återkom sedan till mig så kan jag göra ett nytt försök med din nummerflytt.

När nummerflytten godkänts och dagen för nummerflytten kommit kommer ditt abonnemang att aktiveras per automatik.

Svara