Numerflytt

  • 10 september 2018
  • 11 svar
  • 11 visningar

Hej !

Har blivit nekad nummerflytt men det datum det skall ske är den 11/10 /


11 svar

@Magnus-Järnefors

Inga problem! Jag har skickat en ny förfrågan nu så får du ett nytt mail under dagen!

Hej,

Vi har bytt från halebop till vimla den 27:e. Nummer flytten nekades på grund av att mitt nr var skrivet på min frus abonemang. Har kontaktat halebop och de säger nu att det är ordnat och att numret går nu att flytta. Hur går jag vidare

@James-Edouart

Super!
Jag har skickat en ny förfrågan så får du ett nytt mail under dagen med mer information!

Hej igen ! Nu kommer jag inte att behöva göra någon nummerflytt till mitt nr 07********** .Jag kommer att skaffa ett nytt abonnemang hos er som jag sedan önskar nummerflytt till .Hoppas det är OK ? Med vänlig hälsning Magnus Järnefors

Användarnivå 5
Emblem +4

@Magnus-Järnefors Det är självklart okej, se till att avsluta det gamla på Mitt Vimla bara.


/Alex

Hej. En kompis upptäckte att sen jag gick över till Vimla har inte mitt mobilnummer blivit tillgängligt på hitta.se och birthday.se. Jag kontaktade både och kunde själv lägga upp numret på hitta men birthday behöver info från er att det är ok Mvh Lennart Kärnenro

Användarnivå 5
Emblem +4

@Lennart-Kärnebro


Vi har inga samarbeten med några nummerupplysningar och lämnar inte ut några uppgifter till dem enligt vår policy. Däremot så ska birthday.se kunna lägga upp dina uppgifter på sin sida utan en verifikation av oss, precis som Hitta.se gjorde.


/Alex

Jag byter från halebop till Vimal idag men skaffade Vimlaabonemanget för någon vecka sedan. Fick nekad nummerflytt då mitt abonemang stod på pappas personnummer hos halebop. Då det abonemanget försvinner idag så boprde jag väl kunna flytta nummret hit nu? Hur ska jag göra?

@Tove-Svensson

För att kunna flytta numret (även om abonnemanget är avslutat) Så behöver ni fylla i en fullmakt på vimla.se/fullmakt

När det är klart så uppdaterar vi nummerflytten med rätt personnummer!

Hej,

Min nummerflytt nekades eftersom jag inte hade registrerat mitt nummer med kontantkort hos Comviq. Nu har jag pratat med Comviqs kundtjänst i telefon och registrerat mitt nummer hos Comviq. Jag skulle gärna vilja gå vidare med att flytta mitt nummer till Vimla.

Användarnivå 5
Emblem +4

@Elvira-Del-Carmen-Cabrera-Castro


Självklart så ska vi hjälpa dig med det, hör av dig i chatten så kan vi självklart hjälpa dig med din nummerflytt.


/Alex

Svara