Fråga

Numerflytt

  • 1 June 2021
  • 1 svar
  • 29 visningar

Hej 

Jag var kund hos Hallon men när jag avslutade mitt abonnemang där så blev mitt nummer spärrad och då gick det inte att flytta numret till Vimla. När jag blev kund hos er fick jag ett nytt SIM kort med samma nur det jag hade men kortet var också spärrad.

Jag vill ha tillbaka mitt numer kan ni hjälpa till med att flytta numret till Vimla? 


1 svar

Emblem +3

Hej @Hanadi

Tack för att du kontaktar oss! 

För att vi ska kunna göra ett nytt försök att flytta ditt nummer till oss så behöver först Hallon öppna numret för flytt. Kontakta deras kundtjänst för att se om de kan hjälpa dig att öppna numret.

Om det går att öppna för flytt så får du gärna återkomma till mig här eller till våran kundtjänst för hjälp med ett nytt försök att flytta numret till oss. 

Du hittar våran support här: 

Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! :) 

Svara