Fråga

nekad nummerflytt pga felaktigt persnummer

  • 1 February 2021
  • 3 svar
  • 30 visningar

Jag skrev in fel persnummer hos er när jag tecknade abonnemanget. därför har abonnemangflytten nekats. Det persnummer som är kopplat till mitt mobilnummer och registrerat hos Telia är dock korrekt. Ni hänvisar till detta (korrekta) persummer i er kommunikation till mig om nekad flytt. Hur korrigerar jag personumret kopplat till mitt nya abonnemang hos er?

Hur hittar jag en chat med Vimlas kundsupport?

 

kommunikationen med er är ju hopplös...


Detta ämne är stängt för kommentarer

3 svar

Användarnivå 7

Hej @Pia Reet,

Vi kan korrigera det personnumret som står på ditt abonnemang men skulle först behöva verifiera dig som ägaren på det abonnemanget i frågan. För det vill jag att du chattar med oss så kan vi hjälpa dig i realtid. 

Chatten hittar du på vimla.se/kontakt eller som inloggad i Mitt Vimla och ser ut som en grön ruta i det nedre högrahörnet (som på bilden under).

Chatten är öppen vardagar mellan 09-16. Vi hörs i chatten!

Hjälp, ni måste Aktivera mitt sim efter nummerflytt!! 

Hej 

Jag vill inte operatörer att stoppa  det ärandenummer är #1077618.