Fråga

Nekad nummerflytt- inget mobilt bank ID

  • 10 February 2021
  • 1 svar
  • 75 visningar

Hej!

 

Mitt nuvarande abonnemang är skrivet på en annan person. Jag har hittat fullmakten som båda parter ska signera för att flytta numret till mitt namn, men problemet är att personen under vilkens namn numret är registrerat nu, inte har något mobilt bank-ID. Är det möjligt för honom att signera fullmakten med en fysisk penna och scanna in den istället för att signera den digitalt? Hur gör jag då?

 

Tack!
 


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +52

Hejsan @Anna Linn!

Vad roligt att du ska komma till oss! 

Vi har en speciell fullmakt för dem utan mobilt bank id. Den kan ni få ta del av om ni kontaktar vår support antingen via chatt (vimla.se/kontakt öppet vardagar mellan 9-16) eller kontakta oss via vår mail hej@vimla.se. Därefter ska vi säkert kunna lösa saken. Lycka till!