✅ Besvarat

Nekad nummerflytt

  • 8 november 2020
  • 2 svar
  • 22 visningar

Hejsan!

Jag fick en nekad nummer flytt men löste de för jag skrev på en fullmakt nummer flytt. Idag så har det gått 6 dagar sen dess och jag har fortfarande inte fått ett Mail om att jag kan officiellt byta nummer så vad behöver jag göra för att ändra på detta?

Alla svar uppskattas.

icon

Bästa svar av Robin_Vimla 9 november 2020, 14:29

Hej @Suedi Ahmed 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Visa original

2 svar

Användarnivå 2
Emblem +16

Hej @Suedi Ahmed 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

hej vimla.. Har blivet nekad nummerflytt pga min bindningstid. Hur kan jag ändra det i ansökan av abonnemang?

Svara