Fråga

Mitt nummer blev nekad flytt från Hallon

  • 24 May 2021
  • 3 svar
  • 28 visningar

Jag kontaktade hallon som inte såg några problem alls från sin sida. Vimla har jag så svårt att få tag på snabb och vettig support att jag funderar på att säga upp avtalet redan.

 

Varför nekas flytten? Det har hänt två gånger nu. Hallon ställer sig oklara till varför och Vimla för jag ej tag på. Vad göra?


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Kalimataji,

Jag får be om ursäkt att du inte fått tag i oss! Vid mer brådskande ärenden är alltid chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16) det bästa alternativet :)

Gällande din nummerflytt kan jag se att Hallon gav oss svaret “Flyttiden är inte möjlig” vilket kan bero på flera olika anledningar men den vanligaste är att Hallon helt enkelt inte hunnit besvara vår förfrågan i tid vilket innebär att nummerflyttsförfrågan besvarats för nära inpå datumet du valt för nummerflytt.

Om du vill kan jag göra ett nytt försök med någon dag extra i framförhållning så de har gott om tid på sig att besvara vår förfrågan :)

Bara att pinga mig med en @Emil_Vimla om du vill att jag testar med det!

 

@Emil_Vimla  där ser man, tackar! Testa gärna igen 🙏🏼💖

Användarnivå 6
Emblem +54

@Kalimataji ,

Jag har nu skickat en ny förfrågan på nummerflytten med datum 31/5. Så fort vi får svar från Hallon kommer du få ett bekräftelsemail av oss där du kommer se ifall det gick igenom som det ska eller ifall vi måste komplettera några uppgifter. :)

Svara