Mitt abonnemang är inte aktivt.

  • 5 januari 2021
  • 1 svar
  • 20 visningar

Mitt abonnemang är inte aktivt.


1 svar

Användarnivå 4
Emblem +13

Hej @Muhmmad ,

Har du fått ett nytt abonnemang? eller gäller det ett befintligt abonnemang?

 

I fall det är ett nytt så kan jag tipsa dig att läsa här:

 

Är det ett befintligt abonnemang så vill jag tipsa dig att dubbelkolla på Mitt Vimla ( https://mitt.vimla.se/ att abonnemanget är inte pausad eller att du har några obetalda fakturor under fliken Betalningar.

 

Utveckla gärna mer så kan vi kanske hjälpa dig bättre. Annars så får du kontakta Vimlas support direkt via chatt på https://www.vimla.se/kontakt eller https://mitt.vimla.se/ när de har öppet (helgfria vardagar mellan 9-16) så får du hjälp i realtid.

 

Hoppas att du kommer igång med ditt abonnemang snart!

Svara