Fråga

Kontakt

  • 3 september 2021
  • 1 svar
  • 15 visningar

Hej,  jag har försökt nå er via mail om att jag behöver få pröva att göra nytt försök med nekad nummerflytt innan mitt abonnemang hos telia går ut. Får inget svar. Bara att ni har mycket att göra nu. Behöver ju bara att ni skickar om förfrågan. Borde inte vara så svårt att få kontakt med er. Borde finnas meddelande funktion i appen eller åtminstone telefon betjäning för oss som föredrar att prata direkt med någon 


1 svar

Emblem +6

Hej @Rose-Marie 57,

Såklart ska vi hjälpa dig med ett nytt försök på nummerflytten! Eftersom vi just nu har ett högt tryck på inkommande mejl (som vi jobbar hårt för att komma ikapp!), så har vi tyvärr längre svarstider är normalt och då är det bästa alternativet att skriva in till vår chatt.

Du hittar vår chatt längst ned till höger på vimla.se/kontakt vardagar kl 9-16. Det är en livechatt så stanna bara kvar i chatten tills dess att en av våra supportagenter hoppar in och hjälper dig med det nya nummerflyttsförsöket :)

Svara