✅ Besvarat

Inte fått nytt simkort

  • 14 februari 2021
  • 1 svar
  • 46 visningar

Ni säget att ni tänker flytta mitt nummer till Vimla vid midnatt men jag har inte fått det nya simkortet. Kan ni låta bli att flytta det tills jag har fått det, så jag inte blir utan mobilabonnemang en tid? Kan ni skicka mig ett nytt, ifall ni har slarvat bort det? Tack.

icon

Bästa svar av Estevan 15 februari 2021, 09:24

Hej,

 

Dubbelkolla så att rätt adress har angetts, detta kan du göra via den här länken: https://mitt.vimla.se/mitt-vimla/kontouppgifter. Leverans av sim-kort brukar inte att ta mer än 3 arbetsdagar. Har det gått en längre tid än förväntat, kan du beställa ett nytt genom att ersätta sim-kortet via dina inställningar (https://mitt.vimla.se/mitt-vimla/installningar). Jag rekommenderar att du kontaktar supporten så att de kan titta närmare på ärendet: https://vimla.se/kontakt/.

Mvh

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Emblem

Hej,

 

Dubbelkolla så att rätt adress har angetts, detta kan du göra via den här länken: https://mitt.vimla.se/mitt-vimla/kontouppgifter. Leverans av sim-kort brukar inte att ta mer än 3 arbetsdagar. Har det gått en längre tid än förväntat, kan du beställa ett nytt genom att ersätta sim-kortet via dina inställningar (https://mitt.vimla.se/mitt-vimla/installningar). Jag rekommenderar att du kontaktar supporten så att de kan titta närmare på ärendet: https://vimla.se/kontakt/.

Mvh