Hur många gånger måste man kontakta er för nummerflytt?

  • 6 september 2019
  • 5 svar
  • 4 visningar

Trots två försök till nummerflytt med någon veckas mellanrum väntar jag fortfarande på att mitt nummer skall flyttas till mitt konto på Vimla.

Hur många gånger skall man försöka kontakta Vimla innan de svarar eller tar tag i ärendet?


5 svar

Och varför går det inte att chatta mes supporten?

I have sent at least 6 emails talking about the number transfer issue.

No reply till now!

I do not what is the problem?

Användarnivå 6
Emblem +53

Hejsan @Babak-Rostamzadeh,

Jag ser att din nummerflytt nekats av din gamla operatör då ditt nummer ligger på ett oregistrerat kontantkort. Följ vår guide vimla.se/kontantkort och återkom sedan till mig så gör jag ett nytt försök med din nummerflytt.

Mvh Emil

Mitt nummer ligger inte på ett oregistrerat kontaktkort. Den andra operatören har inte sett några försök ifrån er att ta över mobilnumret.

Jag kan bara konstatera att er service är uruselt. Ni svarar inte på ärenden och dessutom har ni stängt ner chatten t.o.m. 30/9.

Ert erbjudande och tjänster var för bra för att vara sant och mitt äventyr med er är härmed avslutat.

Användarnivå 6
Emblem +53

Hej @Babak-Rostamzadeh,

Då var det väldigt märkligt att vi fått avslag på flytten. Vi angav ju de uppgifter du fyllde i vid din beställning! Vill du ångra din beställning gör du det genom att logga in på Mitt Vimla > inställningar > avsluta abonnemang (fyll i det nummer som står i din orderbekräftelse).

Mvh Emil

Svara