Fråga

Flytta Nummer, Fel 14

  • 3 mars 2021
  • 1 svar
  • 18 visningar

Numret var på min fru personnummer och jag använt mitt personnummer när jag flyttat till ert företag, Så det visar att det finns fel nummer 14, vad jag kan göra på mitt sitution? 
 

Mvh!


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 2
Emblem +10

Hejsan @Mahmoudmakhlof!

Då du redan gjort en beställning med numret kan du inte göra ytterligare en på din frus personnummer. Antingen tar vi bort beställningen du gjort och du gör en ny på din frus personnummer. Alternativt att du och din fru signerar en fullmakt så kan vi flytta numret på beställningen ni redan gjort. 
Du hittar fullmakten här: vimla.se/fullmakt 

Vill du att vi ska ta bort hela beställningen behöver du kontakta vår support antingen via mail hej@vimla.se eller chatta med dem på vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Lycka till!