Fråga

Flytta mitt mobilnummer

  • 2 mars 2021
  • 1 svar
  • 17 visningar

Hej jag har ett mobilnummer jag använder nu hos er och skall flytta över det till mitt nya abonnemang men fick som svar av dom att jag inte äger numret men har flyttat det från ett annat till er så jag äger såklart detta nummer??? Vad skall jag göra


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 2
Emblem +9

Hejsan @Hans Robert!
 

Jag har kollat på ditt abonnemang och ser att det är du som står som ägare för ditt abonnemang. Detta är något du som användare även kan se på mitt.vimla.se. Anledningen att din nya operatör nekar flytten kan jag inte svara på då jag ser att flytten är avbruten. Skriv tillbaka till din nya operatör och be dem specificera om det bara är ägandeskapet som strular eller något annat. 

Behöver du vidare assistans därefter kontakta vår support via mail hej@vimla.se eller chatta in till oss på vimla.se/kontakt (öppet vardagar mellan 9-16).

Lycka till!