Fråga

felkod 14

  • 22 augusti 2020
  • 5 svar
  • 64 visningar

Hej 

jag har blivit informerad om att någonting har gått fel i min senaste nummer flytt. 
jag skulle nämna felkod 14.

 

Tack på förhand


5 svar

Användarnivå 5
Emblem +8

Så här svarade en Vimlaanställd på samma fråga tidigare:

“Felkod 14 betyder att det redan finns ett aktivt försök på att flytta ditt nummer.”

Hej

Försöker flytta mitt abonnemang från 3, har försökt flytta förut men abonnemanget var låst då.

Nu är abonnemanget flyttbart men ligger problemet hos Er.

Ola

Användarnivå 5
Emblem +8

Hej

Försöker flytta mitt abonnemang från 3, har försökt flytta förut men abonnemanget var låst då.

Nu är abonnemanget flyttbart men ligger problemet hos Er.

Ola

Du behöver ta kontakt med Vimals kundtjänst då.

https://vimla.se/kontakt/

Användarnivå 1
Emblem +9

Hej @Mats Ola Ingemar 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Har bytt till Hallon istället, var enklare samt att jag kan ha 3 abonnemang på samma mailadress.

 

Svara