Fråga

Ett nytt försök till nummerflytten

  • 8 januari 2021
  • 2 svar
  • 19 visningar

  • Erfaren användare
  • 6 svar

Hej!

Jag har haft problem med nummerflytten för att numret var på mitt namn och jag är under årtan men jag har lyckats registrera det på morsan personnummer som vi blev tillsagda. Jag har försökt nå er många gånger får att ni ska försöka göra nummerflytten Igen. Och hur lång det tar för att det ska gå igenom eller inte. 


2 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Adal 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Hej @Adal 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Det gick bra tillslut nu är det fixat men tack ändå

Svara