byte av abonemang

  • 4 May 2021
  • 1 svar
  • 26 visningar

Hej! Jag sa nyligen upp mitt abonnemang på 3 för att gå över till er. Mitt abonnemang går ut 29 juli. Så när jag gick in på vimla valde jag student abonnemanget eftersom jag är student sedan valde jag antal surf jag ville ha osv. Sedan kom jag till steget där jag valde när mitt nummer flyttas. Vilket jag tolkade som att de är då jag officiellt fick ett abonnemang på vimla. Men jag har fattat fel tror jag för nu står de ju att nästa betalning är i juni. Men jag ville inte gå med förens den 29 och de va de jag trodde att jag valde när man valde datumet för flytt på telefonnummer. Kan vi ändra de och göra om? För annars måste jag nu då betala dubbla mobilräkningar i 2 månader vilket jag inte vill. Men vill fortfarande gå med vimla den 29 juli.
 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Sabrina Kindgren & varmt välkommen till Vimla-familjen! :green_heart:

Jag kikade på din beställning och du ska ha gjort helt rätt! Din nummerflytt är bokad (och godkänd) till den 29/7-21 och ditt abonnemang kommer att vara helt inaktivt fram tills dess att flytten sker. Din första faktura / kortdragning (beroende på vad du valt) ska komma i början av augusti och täcker då resterande dagar i juli + hela augusti månad.

Så du ska inte behöva oroa dig då det kan se lite tokigt ut på Mitt Vimla innan abonnemanget faktiskt hoppat igång! :)

Svara