✅ Besvarat

Byta operatör

  • 19 August 2021
  • 3 svar
  • 100 visningar

Kan ni manuellt öppna mitt konto så jag byta operatör. Tack

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 24 August 2021, 10:25

Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +21

Hejsan @Måns Hugo!
Tack för att du skriver in till oss! 

Om ditt abonnemang inte är avslutat ligger alltid ditt nummer öppet för flytt hos oss på vimla. Har du andra problem med att flytta ut ditt nummer från oss är du jättevälkommen att kontakta våran support. 

Du hittar dem här:

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Lycka till!

Abonnemang är avslutat och var nekat. Det behövs öppnas så jag kan byta.

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej Måns,

Jag har nu bett våra tekniker att öppna ditt nummer för flytt. Be din nya operatör att göra en ny förfrågan om några dagar så ska det gå bättre! :)

Svara