Fråga

Begära nummerflytt igen

  • 6 oktober 2020
  • 1 svar
  • 14 visningar

Hej

3 personer ska ta över 3 olika telefonnummer som har tillhört arbetsgivaren.

I samtliga fall ska deras mobilnummer flyttas från företags org nummer till deras personnummer.

Abonnemang tecknades med Vimla med begäran om flytt av nummer.

2 nummer flyttades till er utan problem.

Men i ett av fallen skickade ni information om att flytten nekats av operatören Telavox.

Vi har pratat med Telavox som inte kan förklara varför 1 av 3 nummer nekades.

Telavox vill nu att ni skickar frågan om nummerflytt igen.

Men HUR kan vi be er att skicka förfrågan om nummerflytt igen?

Återkom vänligen.

Tack på förhand.


1 svar

Användarnivå 1
Emblem +9

Hej @Sarah Jane 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara