Hej, jag flyttade mitt gamla nummer till er, samt avslutat den tidigare abonemang, har ingen täckning nu i nästan en vecka på varken den ena eller den andra abonnemanget, kan ni kolla vad det är för fel.
XXX
MvH Daniel
Hej, jag flyttade mitt gamla nummer till er, samt avslutat den tidigare abonemang, har ingen täckning nu i nästan en vecka på varken den ena eller den andra abonnemanget, kan ni kolla vad det är för fel.
XXX
MvH Daniel
Hej
Din gamla operatör nekade din nummerflytt till oss och därför är SIM-kortet du fått hem av oss fortfarande inaktivt. Ditt telefonnummer är fortfarande kvar hos din gamla operatör och vi behöver göra ett nytt försök på att flytta det till oss för att ditt Vimla-abonnemang ska fungera. Du bör ha fått ett mail av oss som förklarar anledningen till att flytten nekats. Återkom antingen här eller i chatten på vimla.se/kontakt när du åtgärdat den anledningen så gör vi ett nytt försök.
Men jag har avbrytit abbonemangt hos dom, hur kan dom neka, jag bad dom låsa upp eller göra något åt det, men kan ni testa att försöka göra ett nummerflytt på nytt?
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.