Fråga

ändra flyttdatum

  • 9 juli 2020
  • 5 svar
  • 63 visningar

Jag har försökt att komma i kontakt med kundtjänst via tre mejl i två veckor men inte fått svar. Jag önskar att ändra så att mitt abonnemang påbörjas den 20 juli istället för den 22 juli.

 


5 svar

Användarnivå 7
Emblem +55

Hej  @Anna Ida Cathrine,

Jag beklagar att du har väntat länge för att få ett svar från vår support! Jag har nu begärt att din nummerflytt skjutas bak från 22/07 till 20/07. 

Om din tigidare operatör godkänner datumbytet så får du ett mail som bekräftar detta, får du inget mail inom 24 timmar så är det det orginaldatumet (22/7) som gäller då din tidigare operatör nekade det nya datum för nummerflytt.

Tack!!

Har fått hem ett nytt simkort med nytt nummer till dottern. Fick det idag men när hon stoppar i det nya kortet så ståt det bara ingen täckning. Det står att man ska få sms om när det nya ska vara skickat och när det kan börja användas men vi har inte fått nåt sånt sms så vill veta datum när hon kan börja använda det

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Lisa Ann-Charlotte Viktoria 

Kontakta vår support, gärna då chatten så kan vi kika på abonnemanget det gäller då vi ej verkar få upp rätt vi uppgifterna här i forumet. 

@Ida_Vimla Fick hem ett nytt och nu funkar allt som det ska, men tack! :)

Svara