Planerat systemunderhåll 2021-05-04 mellan 22.00 - 03.00

  • 4 May 2021
  • 2 svar
  • 122 visningar

Användarnivå 6
Emblem +54

Berörda tjänster:

Beställsidan: Inga beställningar kommer kunna läggas mellan 22.00 - 03.00

Mitt Vimla / Vimla-appen: Kommer inte gå att logga in mellan 22.00 - 03.00

Topups / Surfpaket: Kommer inte gå att köpa extrasurf eller surfpaket utomlands mellan 22.00 - 03.00


2 svar

Har haft problem med nätet hela dagen. När jag öppnar någon av mina appar så försvinner uppkopplingen. Väldigt irriterande!

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @tkaurovi,

Jag beklagar att du upplever problem med din uppkoppling, det ska inte vara kopplat till detta systemunderhåll!

Är det endast internet till appar som inte fungerar? Du har vanlig täckning för samtal och SMS?

Får du något felmeddelande när du öppnar en app som kräver uppkoppling?

:arrow_down: Skulle du kunna testa nedanstående :arrow_down:
- Starta om din telefon utan SIM-kortet isatt
- Dubbelkolla så att mobildata är aktivt i telefonen, är det redan igång stänger du av och sätter på det igen
- Kika in på Vimla.se/apn och dubbelkolla så att dina internet- och MMS-inställningar stämmer

Upplever du fortfarande problem efter det rekommenderar jag att du kommer in i chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar mellan 9-16) eller mailar hej@vimla.se så hjälper vi dig vidare.

Svara