Idag, 2020-06-02, hade Telenor ett kort avbrott på mobila tjänster i södra Sverige vid 14:50. Cirka 30 000 samtal bröts varav ett antal var från Vimla abonnemang. Avbrottet är nu löst om mobila tjänster har full funktionalitet igen.
Det fungerar fortfarande inte, dagens datum är 9 juni, jag har betalat två ggr. Se bilagor. Har också anmält mig till annat abonnemang, då jag måste kunna ringa. Om ni sätter igång telefonen idag, kan jag annullera mitt andra abonnemang. Uselt att inte kunna komma i kontakt med er!
Gunilla Bandolin
0708187877
Har samma problem här fast idag.
Har samma problem här fast idag.
Och mejlade er den 20e juni. Har inte fått svar än. Skall ni endast ha mejl som direktkomunikation och INTE ha telefon eller ens chat-support. Så får ni ändå se till att mejlen är tillgänglig
Mobildata funkar inte.
Mobildata funkar inte.
Exakt. Så. Vad skall ni, vimla, görs åt saken? Ge tillbaks pengarna, kanske?
Idag, 2020-06-02, hade Telenor ett kort avbrott på mobila tjänster i södra Sverige vid 14:50. Cirka 30 000 samtal bröts varav ett antal var från Vimla abonnemang. Avbrottet är nu löst om mobila tjänster har full funktionalitet igen.
Felix mobildata fungerar inte. Vad är problemet?
Svara
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.