Fråga

Driftstörning i appen

  • 1 September 2022
  • 2 svar
  • 41 visningar

Idag ska betalningen dras från mitt kort. I appen står det att betalningen är genomförd men det är inte dragits från mitt konto. En annan sak är att all min sparade data är borta. Samt att det står att min nästa faktura i Oktober är på 100 kr alltså utan min tips rabatt. 


2 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Andrea Marielle,

Okej, jag förstår! Gällande hur det ligger till med betalningen och den sparade datan så behöver du kontakta supporten - så kommer dom kunna kika närmare på ditt abonnemang. Den sparade datan var dock lite sen att uppdateras igår i.om. månadsskifte, så det bör ha löst sig nu hoppas jag!

Gällande din nästa betalning så uppdateras den med tipsrabatten så fort du eller dina tipskamrater har “uppfyllt” dom villkor som gäller för tipsrabatten (vimla.se/tipsrabatt). Om ni har gjort det så kommer det att uppdateras inom kort med tipsrabatten.

Du hittar supporten här:
Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 09:00-16:00).

Tack, den sparade datan och betalningen uppdaterade sig sent igår eftermiddag. Så nu är allt löst.

Svara