varför tar ni inte betalt?

  • 1 oktober 2020
  • 1 svar
  • 17 visningar

Hej jag har lagt in mitt kort och det har aldrig varit problem förut nu har jag mailat er, lagt in ett annat kort och ändå blir abonnemanget spärrat och ni tar inte betalt, var är fel? 
och hur kan ni som jobbar med abonnemang inte ha någon kundtjänst man kan ringa till???


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +53

Hej @Tobias Joakim ,

Vimla är en liten operatör och vi känner att mail + chatt är smidigare då vi kan hantera 3-5 användare på samma gång gentemot via telefon där man endast kan hjälpa en person i taget.

Hade vi haft telefonsupport hade vi som arbetat på Vimla behövt vara många många fler och då hade också våra priser matchat detta. Därför har vi valt att inte ha någon telefonsupport.

Du kan chatta med oss på vimla.se/kontakt (vardagar 9-16) eller maila hej@vimla.se så hjälper vi dig med dina betalningar.