Fråga

txtNation?

  • 2 June 2021
  • 2 svar
  • 78 visningar

Hej

 

På aprilräkningen har det tagits 50kr till txtNation på min dotters nr. 
jag har varit i kontakt med företaget som inte kan se några avgifter till dottern nr, inte ens några gratismeddelanden kan de se. 
 

hur kan jag få er att kolla upp detta och ge mig pengarna tillbaka?


2 svar

Användarnivå 3
Emblem +10

Hejsan @Julia Rosén 

Jag förstår! När det gäller betaltjänster som gjorda på ditt abonnemang, så har Vimla inte kontroll över vad debiteringen gäller. Då Vimla endast tillhandahåller kostnaden åt det företag som köpet skett hos.

Du kan avaktivera betaltjänster funktionen på mitt.vimla.se →  inställningar →  avaktivera utlands-/betalsamtal


Vill du bestrida kostnaden så sker det alltid hos företaget som har debiterat dig. Vill du att vi gå lite djupare med ditt ärende så rekommenderar jag att du kontakta vår support istället. Då ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Mvh/Abbe

Tack har mailat 👍

Svara