Besvarat

Till Ludde

  • 4 augusti 2020
  • 2 svar
  • 113 visningar

Hej,

Chattade med dig idag gällande min registrering som du fixade….Men jag kunde inte uppdatera mina kortuppgifter, det fungerar fortfarande inte.

Testade även nu att ändra till faktura, bara för att se om det fungerade, men det fungerade inte heller?

Gäller nummer XXX-XXXXX55

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 5 augusti 2020, 11:41

Hej @Micke793,

Jag beklagar att du har inte kunnat uppdatera dina kortuppgifter. Just nu har vi identifierat ett problem med detta som vi undersöker och har skapad en tråd där du kan följa undersökningen: https://forumet.vimla.se/betalning-faktura-23/kan-inte-laegga-till-ett-nytt-kort-som-betalningsmetod-i-mitt-vimla-laes-haer-foerst-10028

För närvarande ber vi dig att avvakta med att uppdatera kortuppgifterna ett tag tills vi har löst problemet. 

 

OBS! Jag har redigerat ditt ursprungliga inlägg då vi lämnar aldrig ut personliga uppgifter som t.ex mobilnummer eller mailadress. :relaxed:

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +6

Hej @Micke793,

Jag beklagar att du har inte kunnat uppdatera dina kortuppgifter. Just nu har vi identifierat ett problem med detta som vi undersöker och har skapad en tråd där du kan följa undersökningen: https://forumet.vimla.se/betalning-faktura-23/kan-inte-laegga-till-ett-nytt-kort-som-betalningsmetod-i-mitt-vimla-laes-haer-foerst-10028

För närvarande ber vi dig att avvakta med att uppdatera kortuppgifterna ett tag tills vi har löst problemet. 

 

OBS! Jag har redigerat ditt ursprungliga inlägg då vi lämnar aldrig ut personliga uppgifter som t.ex mobilnummer eller mailadress. :relaxed:

Okej, tack för svar och att du redigerade mitt inlägg. Eftersom jag valde mail, så trodde jag att min fråga endast skickades till supporten, inte som en publik fråga i forumet. Ni borde nog se över hur tydligheten i det där. 

Svara