support -

  • 6 augusti 2016
  • 5 svar
  • 3 visningar

  • Ny användare
  • 1 svar

är det regel eller undantag att flera veckor förflyter om man sänder e-post till Vimla support?


5 svar

Användarnivå 6
Emblem +6

@oya Normalt sett får man svar samma dag eller dagen efter. Sedan beror det ju på belastningen på supporten, speciellt nu under sommaren och semestertider. Men uteblivet svar på flera veckor låter ovanligt. Till vilken adress mailade du? Fick du bekräftelse att de tagit emot din fråga?

Användarnivå 5
Emblem +1

@oya Jag ser ditt mail från förra veckan, men vi har inte hunnit hantera det. Dessvärre så fungerar vårt system så att om du mailar in flera mail i samma mailärende så kommer ditt ärende sist i kön varje gång.

 

Jag kollar på ditt ärende under dagen och höra av mig till dig!

 

Allt gott,

Viktor

@Viktor Tyvärr har heller inte jag fåttt svar. Jag skickade ett mail till "hej@vimla.se@ för 2-3 veckor sedan och fick en bekräftelse på att ni mottagit min fråga. När jag inte höert något på ett tag så skickade jag ett nytt mail för någon vecka sedan och fick en bekräftelse men har ännu inte fått något svar...?

Användarnivå 5
Emblem +1

@Mrnolimit: Jag hittade både ditt mail från i måndags och veckan innan det.

 

Jag beklagar dröjsmålet, jag tar en titt på det direkt!

 

/Viktor

@Viktor Tack för det och för återkopplingen via mail!

Svara