✅ Besvarat

Spärrat för betaltjänster

  • 15 January 2021
  • 1 svar
  • 131 visningar

Hej! 

Har en fråga ang varför mitt nummer är spärrat för betaltjänster. Mvh

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 18 January 2021, 10:16

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Söderstrumpa,

Om du inte kan använda dig utav betaltjänster kan det bero på att utlands- och betalsamtal är inaktiverade på ditt abonnemang.

Du slår på det inne på Mitt Vimla → Inställningar.

Skulle det inte gå att aktivera kan det vara så att du inte är folkbokförd i Sverige, inte har något personnummer registrerat på ditt abonnemang eller att du inte blivit godkänd i vår kreditkontroll. För att ta reda på mer exakt aneldning rekommenderar jag att du mailar hej@vimla.se