✅ Besvarat

spärrat abonnemang

  • 11 February 2022
  • 1 svar
  • 103 visningar

Hej!
Jag hade glömt betalat fakturan och fick en påminnelse. I och med det så stängdes mitt internet och täckning ner. Jag betalade fakturan i tisdags och det stod att jag skulle få tillbaka mitt internet efter några timmar. Nu är det fredag och det fungerar fortfarande inte trots jag startat om mobilen.. vad ska ska jag göra?

icon

Bästa svar av Emma_Vimla 11 February 2022, 12:39

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +52

Hejsan @Julia Maj!

Kolla på mitt.vimla.se>betalningar. Ligger samtliga av fakturorna som betalda där?

Gör de inte det saknar vi fortfarande betalningen. Det kan vara så att en siffra har blivit fel med ocr och då kan du hitta det på kvittot på betalningen. I det fallet kan du kontakta billogram.com/contact så hjälper de dig flytta pengarna rätt. 

I annat fall behöver du kontakta vår support så tittar vi vidare tillsammans. 

Du hittar supporten här:
Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16).
 

Svara