Fråga

Sms om utebliven faktura felaktig?

  • 13 oktober 2020
  • 1 svar
  • 17 visningar

  • Ny användare
  • 0 svar

Fått två sms denna månaden som uppmanar att jag har flera obetalda fakturor och att abonnemanget kommer stängas av om dessa inte betalas inom kort. Men hittar inga obetalda fakturor eller konstigheter på varken mitt vimla online eller via appen och på kontoutdraget står det att det är betalt. Då undrar jag om sms jag får är något annat fuffens. Någon som sitter på svar? 


1 svar

Användarnivå 1
Emblem +9

Hej @Eve 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara