SJUKT mycket strul med betalning

  • 8 May 2020
  • 6 svar
  • 29 visningar

Alltså jag har inte varit med om ett bolag med mer strul :(

Har tre abonnemang hos er (som snart är avslutade), har samma kort inlagt för alla avtal.

Men inte dras det för alla abonnemang, ibland för 2 och inte den tredje, ibland för alla, iband för 1 abonnemang.

Vad får man då för svar av chatten, JO att det är mitt fel, fel kortuppgifter, eller att pengar inte finns.

Hur FAN kan det vara fel kortuppgifter när övriga fungerade, och det som inte fungerade denna månad fungerade förra på samma j&vla kort uppgifter.


Så j&vla trött är jag på att behöva bevaka att ni drar pengar varje månad som ni ska, men ni kan vara lugna sitter i chatten med Hallon om byte.



6 svar

@Therése-Anna-Margareta-Ringdahl-Nilsson sa:

Alltså jag har inte varit med om ett bolag med mer strul :(
Har tre abonnemang hos er (som snart är avslutade), har samma kort inlagt för alla avtal.
Men inte dras det för alla abonnemang, ibland för 2 och inte den tredje, ibland för alla, iband för 1 abonnemang.
Vad får man då för svar av chatten, JO att det är mitt fel, fel kortuppgifter, eller att pengar inte finns.
Hur FAN kan det vara fel kortuppgifter när övriga fungerade, och det som inte fungerade denna månad fungerade förra på samma j&vla kort uppgifter.


Så j&vla trött är jag på att behöva bevaka att ni drar pengar varje månad som ni ska, men ni kan vara lugna sitter i chatten med Hallon om byte.


@Therése-Anna-Margareta-Ringdahl-Nilsson Samma strul med hallon,hade inte pengar på kontot då dom skulle dra,
satt in pengar och dom drog,fick svar bara starta om telefonen,gjorde så nu 20 ggr,men funkar ej och har gått 5 dagar nu!
Har bytt till vimla för hallon har så dålig täckning där jag bor,Härnösand!

@Bengt-Gunnar-Lundgren

Då kan jag rekommendera dig att kika på Fello, som är Telias. De har definitvt bra täckning i norra halvan av Sverige också. Fello ligger i ungefär samma prisklass som Hallon och Vimla.

@borgus Problemet är att jag tecknat wimla redan och startar 1 juni och det verka vara strul med uppsägning också,innan man får nytt abonnemang

@Bengt-Gunnar-Lundgren

Skaffa ett fungerande tillfälligt kontantkort tills du kan göra dig av med Telenors Vimla.

Jag har samma problem varenda månad !!! @Therése-Anna-Margareta-Ringdahl-Nilsson

Svara