Fråga

samma mail på två konto

  • 5 July 2021
  • 1 svar
  • 40 visningar

Hej vimla!

Jag har svårt med en sak. Min mamma har byt hennes mobil och har glömt hennes lösenord. Så när vi trycker på knappen (återställa lösenord) så får vi fram att vi måste skriva en Mail adress.

Själva problem är att min och mammas konto hos vimla är aktiverat på samma Gmail. Så när man trycker på glömt lösenord och vill gör ett nytt så får jag en Mail från vimla sport, där skriver de bytt lösenordet. När jag byter den så byts det ut min istället för mammas lösenord.

vi vill bara komma fram till fakturan så mammas internet blir inte spärrat.

Tack så mycket.


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +50

Det ska inte vara möjligt att ha en mail adress för 2 st abonnemang. Är du säkert att din mamma kör din email adress? Det borde inte vara det. Inget som du bara glömt.

Tycker du ska kontakta supporten via chatten för att reda ut det. Detta är en öppen forum så inte bra att diskutera känsliga uppgifter här. 

Svara