✅ Besvarat

prishöjning

  • 25 November 2021
  • 2 svar
  • 56 visningar

Hej jag har ett student abonnemang med två tipsningar men enligt mina fakturor så drar ni en högre summa och har gjort vid flera olika tillfällen sedan jag startade mitt abonnemang samt att det nu är högre än själva kostnaden för abonnemanget hur kommer detta sig? Ni registrerar inga specifika kostnader och därmed drar ni mer pengar än vad ni bör för detta abonnemanget. /Sara 

icon

Bästa svar av Emma_Vimla 26 November 2021, 08:08

Visa original

2 svar

Hej jag har ett student abonnemang med två tipsningar men enligt mina fakturor så drar ni en högre summa och har gjort vid flera olika tillfällen sedan jag startade mitt abonnemang samt att det nu är högre än själva kostnaden för abonnemanget hur kommer detta sig? Ni registrerar inga specifika kostnader och därmed drar ni mer pengar än vad ni bör för detta abonnemanget. /Sara 

Jag tror det är bäst att du kontaktar Vimlas support om detta. Tror ingen här kan lösa det åt dig.

Användarnivå 4
Emblem +37

Hejsan @Sara Elisabeth Nordell!
Med absolut största sannolikhet handlar det om att en eller båda av dina tipsningar har varit inaktiva vissa månader. För att du ska kunna ta emot tipsrabatten behöver båda dem som du har tipsat ha aktiva abonnemang, alla fakturor betalda. Så har de haft en obetald faktura till exempel en månad så får du ingen tipsrabatt. 

Du kan läsa mer om tipsningar här: vimla.se/tips

Tycker du fortfarande inte att det stämmer så kan du precis som @Anubis skriver kontakta våran support. 
Du hittar dem här:
Mail: hej@vimla.se
chatt: vimla.se/chatt(vardagar mellan 9-16).

Svara