Fråga

pengar från mitt konto

  • 1 oktober 2020
  • 1 svar
  • 31 visningar

Hej. Ni verkar vara jätte bra på att dra fel från mitt kort. Jag avslutade mitt konto en månad sedan. Ändå så drar ni fortfarande pengar från mitt konto. Ni kan gärna föra tillbaka mina 350 kr på kontot eller utöka mitt konto med en månad till. Och nej det är inte från förra månaden jag har betalat utan jag har alltid betalat för den månaden som ska komma. Mvh marie


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +53

Hej @Marie333,

Om ditt abonnemang debiterats för en period där ditt abonnemang kommer vara inaktivt ska du självklart få en återbetalning.


Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.