Fråga

Pausat abonnemang, och eran service.

  • 9 januari 2021
  • 1 svar
  • 25 visningar

Hej. Varför ska jag betala för Februari månad när mitt abonnemang är pausat? 

 

Och varför får jag inte svar på mina email till hej@vimla.se? 

 

Jag har upprepade gånger sagt till er där att jag är utomlands och ändå har jag fått betala inkasso och månadsbetalningar till er efter att ni skickade ut nya kort och spärra dem gamla. Jag har varit utomlands i 11 månader och de senaste 2 månaderna så har jag inte kunnat använda mitt kort då ni tvingade på alla att byta kort. 

Jag skickade ett email med frågor, och att jag inte ens kunde pausa mitt abonnemang på eran hemsida då det stod "avsluta paus" skuggat så att man inte kunde klicka på den, (nej jag ville inte avbryta min paus utan det stod att det var pausat.) Ändå skickade ni fakturor för november och december 2020 (bilden som är bifogad är ifrån det) ÄNDÅ skicka ni fakturor, som jag nu har fått betala inkasso på, för november månad i alla fall, jag väntar på den från december. Och sen när jag berätta detta för er så "pausade" ni mitt abonnemang utan att ens svara på emailet jag skickade till hej@vimla.se. 

Så jag skickade ett till email till er, och då aktiverade ni mitt abonnemang igen, så jag gick in och pausa det, (det är nu pausat) ändå skickar ni fakturor för feburari månad. Och även för januari månad eftersom att ni aktiverade kortet igen. (Emot min vilja). 

 

Så vad händer nu? 

 

Mvh 

Jonas Pajari

 


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @JonasPajari 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig

Svara