Besvarat

Pausat abbonnemang pga sen betalning?

  • 13 februari 2020
  • 5 svar
  • 8 visningar

Hej!

Mitt abbonnemang har slutat fungera, det ser pausat ut när jag loggar in i mitt Vimla. Kanske beror det på att jag varit sen med en betalning, men alla skulder skall vara reglerade ändå. Hur gör jag för att få igång mitt abbonnemang igen?

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 17 februari 2020, 10:35

Hej @Patrik-Redgård,

Jag förstår helt att man känner sig nuförtiden helt maktlös utan fungerande mobil. Starta om din mobil om circa 10 minuter do borde allt vara återsällt nu!

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Patrik-Redgård,

Jag ser att alla fakturor är betalda dock spärren står felaktig kvar på abonnemanget. Jag har bett våra tekniker att släppa spärren och återkommer så fort det är löst!

Hej!

Tack för svar. Tacksam om du kunde be era tekniker sätta hög prio på detta. Har redan varit utan telefon rätt länge nu, även om jag är ödmjuk inför att det ursprungligen är jag som slarvat med en betalning.

Upptäckte igår att jag inte kan handla något på nätet, eller tanka min elbil eftersom banken skickar ett 3D-secure SMS till mobilen. Och skulle fått ett paket i fredags som inte levererades eftersom porttelefonen också är kopplad till mobilen. Nyttigt docl att reflektera över hur sårbar man är. Men nu är det inte roligt längre 🙂

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Patrik-Redgård,

Jag förstår helt att man känner sig nuförtiden helt maktlös utan fungerande mobil. Starta om din mobil om circa 10 minuter do borde allt vara återsällt nu!

Nu fungerar det! Tack!

Användarnivå 5
Emblem +6

Topp @Patrik-Redgård!

Svara